Szállítási feltételek
Szállítási feltételek
Házhozszállítás futárszolgálattal:
A házhozszállítást a GLS futárszolgálat végzi.
A szállítási díj: 1.980,-Ft.
A házhozszállítás díját cégünk 30.000,-Ft fölötti megrendelés esetén átvállalja!
A szállítás várható időpontjáról e-mailben tájékoztatjuk Önt. A termékeket csak Magyarországon belül, munkanapokon áll módunkban kiszállíttatni vagy postázni.
A szállítási határidőt megrendeléskor, a termék mellett tüntetjük fel. Amennyiben a termék raktáron van, akkor a termék árának megfizetésétől számítva 1-2 munkanap a szállítás. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 10 napot, a termék megrendelésének beérkezése után telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt erről. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg Önnek, a megrendelését módosíthatjuk vagy törölhetjük.
Amennyiben a megrendelés kiszállítását csak több részletben tudjuk teljesíteni, a többlet szállítási költséget cégünk átvállalja. A csomagolásért külön költséget nem számítunk fel.
A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze le!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár
jelenlétében kerül rögzítésre.
Sikertelen kézbesítés esetén:
A GLS futárszolgálat 3 alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Amennyiben ez a háromszori kísérlet ellenére sem sikerül, akkor a megrendelést az eladó érvénytelennek nyilvánítja és törli.
A szállítási költség nem kerül visszafizetésre az át nem vett tételek után.